Várólista csökkentés 2015-ben!

Üdv a világnak! Kivételesen nem "Fénypont - Mélypont" bejegyzéssel jelentkezem. Olvastam egy nagyon jó barátnőm, ColorfulFantasy...

Üdv a világnak!

Kivételesen nem "Fénypont - Mélypont" bejegyzéssel jelentkezem. Olvastam egy nagyon jó barátnőm, ColorfulFantasy blogján, hogy jelentkezik Lobo várólista csökkentéses játékára. Elolvastam a bejegyzését, majd megnéztem az eredeti bejegyzést is, és nagyon megtetszett. Már többször olvastam ilyen csökkentős játékról, de még sosem mertem belevágni, egyrészt időhiány miatt, másrészt pedig azért, mert általában azt a köynvet olvasom, amelyik éppen megtetszik, nem foglalkozom a várólistámmal. Van, írom és figyelem, de mégsem veszem figyelembe az olvasmány kiválasztásánál. Szégyellem is, de hát ez van.
Most viszont úgy döntöttem, belevágok. Lehet, hogy nem jutok a végére, de legalább teszek egy próbát :D

Kiválasztott köteteim:

1. Markus Zusak - Könyvtolvaj
2. Ken Kesey - Száll a kakukk fészkére
3. Katy Fitzmaurice - Destiny, Rewritten
4. Jane Austen - Emma
5. Jane Austen - Büszkeség és balítélet
6. Charles Dickens - Karácsonyi ének
7. Noel Streatfeild - Balettcipők
8. Jodi Picoult - A nővérem húga
9. Margie Gelbwsser - Pieces of us
10. Emma Donoghue - A szoba
11. Andrew Lane - Halálfelhő (Ifjú Sherlock Holmes 1)
12. Charles Dickens - Twist Oliver

Alternatív listám:

1. Isla Dewar - Tánc a világ végén
2. Jodi Picoult - Sing me home
3. George R. R. Martin - Varjak lakomája
4. George R. R. Martin - Sárkányok tánca
5. Gayle Forman - Ha maradnék
6. Tim Burton - Rímbörtön
7. Gretchen Rubin: Boldogságterv

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images